Cum se foloseste Solutia GerTechTeile DPF?

Cum se foloseste Solutia GerTechTeile DPF?

Pasul 1👇

  • Porniti motorul si lasati-I sa mearga la relanti pana când temperatura apei din motor ajunge la 90 de grade Celsius.

Pasul 2👇

  • Identificati furtunul celui mai accesibil senor de presiune ¡nainte de filtrul DPF, sonda Lambda sau senzor de temperatura la care aveti acces.

Pasul 3👇

  • Folosind un tester OBD care citeste Live Data pe senzorul de presiune diferentiala si cu manometru pentru a confirma informatia data de tester, cititi presiunea dinaintea filtrului (back pressure) care va va arata cat de infundat este filtrul DPF. Retineti presiunea citita (atat la ralanti cat si in sarcina) sau faceti o poza/video. Apoi opriti motorul!

Pasul 4👇

  • Decuplati manometrul de pe furtunul senzorului (sau din orificiul sondei), cuplati adaptorul portocaliu in locul capacului sticlei, apoi cuplati adaptorul conic in orificiul sondei Lambda sau furtunul la senzorul de presiune.

Pasul 5👇

  • Porniti motorul si injectati solutia de curatare in galeria de evacuare si observati fumul alb care iese pe evacuarea masinii, semn ca solutia a inceput sa actioneze asupra depunerilor din interiorul filtrului DPF.

Pasul 6👇

  • Lasati motorul la ralanti aproximativ 3-5 minute.

Pasul 7👇

  • Apasati pedala de acceleratie pana la 1500-2000 de turatii pe minut pentru aproximativ 15-20 minute si observati cum pe evacuarea masini incepe sa iasa un fum dens, alb, cenusiu sau negru.

Pasul 8👇

  • Cand nu mai observati fum pe evacuare, inseamna ca solutia si-a terminat reactia si procedura poate fi intrerupta.
    Opriti motorul.

Pasul 9👇

  • Repetati procedura de la punctul 3 cu motorul pornit si faceti o poza/video cu rezultatul obtinut pentru a- I arata clientului ca dovada ca s-a obtinut un rezultat inferior valorii cu care a inceput curatarea. O valoare acceptabila este intre 60-80 mbar, iar o valoare inferiora indica o curatare perfect.