De ce sa folosesti Solutia de curatat filtre de Particule GerTechTeile DPF?

De ce sa folosesti GerTechTeile DPF?

FILTRU DPF

Filtrul DPF este o piesa de schimb esentiala pentru masina, iar durata sa de viata variaza intre 150.000 si 300.000 km, in functie de mai multi factori, cum ar fi starea motorului, stilul de condus si calitatea combustibilului. Un filtru DPF original poate costa pana la 3000 EUR, in timp ce unul aftermarket poate ajunge la 1500 EUR. Utilizand in mod regulat solutia GerTechTeile DPF (la fiecare 50.000-100.000 km parcursi), puteti prelungi semnificativ durata de viata a filtrului si a motorului masinii dumneavoastra.

De ce sa folosesti GerTechTeile DPF?

FORMULA CHIMICA

GerTechTeile DPF are o formula chimica neutra, care nu afecteaza metalele scumpe din filtrul DPF (aur, platina, paladiu, rodium), mentinandu-si capacitatea de filtrare dupa curatare. In comparatie cu alte solutii de curatare a filtrelor DPF de pe piata, care sunt de obicei bazate pe acizi, solventi sau detergenti, am analizat toate aceste solutii in ultimii 10 ani. Majoritatea dintre ele reactioneaza cu metalele scumpe mentionate anterior, oxidandu-le si eliminandu-le. Aceste solutii duc la un rezultat in care filtrul va ramane doar ca o carcasa ceramica fara capacitatea de filtrare sau retinere a particulelor nocive. In consecinta, masina nu va functiona in parametri, va polua mai mult si, in cazul unui control al emisiilor de noxe in atmosfera, exista riscul sa fie sanctionati cu amenzi uriase sau sa pierdeti dreptul de circulatie in statele europene.

De ce sa folosesti GerTechTeile DPF?

ECONOMIE DE CARBURANT

Curatarea filtrului DPF cu GerTechTeile poate aduce economii semnificative la combustibil. Daca masina dvs. consuma in mod normal 10 litri la 100 de kilometri si parcurgeti 50.000 de kilometri pe an, curatarea cu GerTechTeile DPF poate reduce consumul cu pana la 10%, adica economisiti 1 litru la 100 de kilometri. Asta inseamna o economie de aproximativ 2500 de lei pe an! Si in cazul autoutilitarelor sau camioanelor care consuma mult mai mult si parcurg distante mai mari, economiile pot fi chiar mai mari!Un filtru DPF curat protejeaza motorul si componentele sale de probleme. Un filtru infundat poate cauza daune la senzorul de presiune diferentiala, poate afecta turbina, supapele de evacuare, sondele Lambda si altele. Toate aceste piese sunt costisitoare (de exemplu, o sonda Lambda aftermarket de calitate medie costa aproximativ 400 de lei, iar reconditionarea turbinei poate ajunge la 5000 de lei, etc).

De ce sa folosesti GerTechTeile DPF?

PUTERE DE CURATARE

GerTechTeile DPF are o putere de curatare extrem de eficienta si a fost special dezvoltat pentru a reactiona doar cu depunerile de hidrocarburi si cenusa, ceea ce permite o aplicare rapida. Procedura in sine dureaza aproximativ 30 de minute, dar cu masuratori, demontare, montare si masuratori ulterioare, poate dura aproximativ 1 ora. Chiar si intr-o ora, aceasta nu poate fi comparata cu zilele petrecute in service cu proceduri care pot duce la deteriorarea suruburilor vechi de ani de zile, afectate de temperaturi ridicate, rugina sau erori umane, etc. Nu mai este obligatoriu sa demontati filtrul de pe masina, dar exista cazuri in care, datorita pozitiei filtrului (orizontal) sau modelului acestuia (de exemplu, la camioane), aceasta operatiune este necesara. Exista metode de injectare sub presiune a solutiei pentru a creste eficienta in astfel de situatii sau utilizarea unui activator care amplifica puterea reactiei, dar de obicei, numai unitatile de service dispun de astfel de echipamente.

De ce sa folosesti GerTechTeile DPF?

CONSUM REDUS

Masinile diesel sunt preferate de proprietari pentru consumul redus dar nu sunt cea mai buna solutie pentru utilizarea aproape exclusiva in oras, fara iesiri pe autostrada. Pentru astfel de masini, este recomandata  o curatare preventiva cu GerTechTeile DPF la fiecare 50.000 km sau un an, indiferent de capacitatea cilindrica. Presupunand ca toate componentele care au cauzat infundarea (incarcarea) filtrului DPF au fost remediate, dupa o curatare cu GertechTeile DPF va puteti astepta la o exploatare a masinii ca si cu un filtru nou, fara insa a plati sumele enorme pentru inlocuirea acestuia.

De ce sa folosesti GerTechTeile DPF?

ECONOMIE

In cazul filtrelor "topite", dupa o curatre cu GerTechTeile DPF, chiar daca nu putem elimina partea topita a filtrului (in general miezul/mijlocul acestuia), prin curatarea celorlate parti (laterale) se poate obtine o valoare acceptabila, sub pragul de avarie care declanseaza aprinderea martrorului (becului) "Check Engine", putand trece in mod legal orice test de noxe. Aceste cazuri extreme trebuie tratate cu rezerva, fara promisiuni imposibil de indeplinit. Este o incercare de a remedia o problema scumpa, care poate functiona sau nu. Inainte de a decide definitv inlocuirea filtrului DPF, merita incercata si solutia GerTechTeile DPF, investitia, daca functioneaza, va scuteste multi bani.

De ce sa folosesti GerTechTeile DPF?

REZULTATE VIZIBILE

Inlocuirea filtrului DPF cu unul nou (original sau aftermarket): In cazul in care decideti sa inlocuiti filtrul DPF (cu sau fara sa fi incercat solutia GerTechTeile DPF) trebuie sa stiti cateva lucruri: Este recomandat sa folositi un filtru nou, original! Exista o explicatie rationala pentru care filtrele DPF aftermarket sunt atat de ieftine, si aici ne referim la calitatea materialeor si a cantitatii de metale scumpe folosite in aceste filtre. In cazul in care decideti sa achizitionati un filtru DPF original, dar Second Hand, aceasta poate fi o varianta, dar va recomandam sa il treceti inainte de instalare pe masina dvs, printr-un proces de curatare cu solutia GerTechTeile DPF, mai ales ca il aveti demontat, iar eficienta este mult mai mare si rezultatele vizibile! Orice curatare sau inlocuire de filtru DPF trebuie sa fie insotita de schimbarea/inlocuirea senzorului de presiune diferentiala, acesta este primul element care sufera cand filtrul DPF are prbobleme. Acest senzor este gandit sa functioneze intre niste parametri/valori, iar cand filtrul DPF se infunda, presiunea rezultata va decalibra aproape de fiecare data senzorul de presiune diferentiala. Acest senzor trimite informatia catre ECU (calculatorul principal al masinii) care pe baza acestei informatii si a altor factori decide componenta amestecului, aprindere, timpi de distributie, etc, deci este un factor foarte important.

De ce sa folosesti GerTechTeile DPF?

DPF OFF

Am lasat la final cea mai dezavantajoasa optiune: dezactivarea filtrului DPF (DPF Off). Orice software realizat de oricine, indiferent de pretul sau ieftinatatea acestuia, care promite anularea filtrului DPF, va va costa pe termen lung foarte mult! Un software care "pacaleste" ECU in ceea ce priveste nivelul de incarcare al DPF-ului va oferi o valoare constanta, insa in functionarea motorului, aceasta valoare variaza in functie de accelerare... pe termen lung, aceasta valoare constanta va avea un impact asupra functionarii corecte a motorului, iar consecintele legale nu vor fi suportate de cel care a realizat software-ul de dezactivare a DPF-ului, ci de dumneavoastra. Simplul act al dezactivarii este ilegal, iar RAR (Registrul Auto Roman) a devenit mai atent la inspectiile tehnice periodice (ITP). Orice control in trafic sau un ITP sub supravegherea unui inspector RAR (nu al statiei ITP) va va obliga sa readuceti masina in starea initiala, plus un control la RAR care sa se asigure ca ati inlocuit DPF-ul cu unul care sa asigure emisiile de noxe corecte...adica o suma considerabila de bani. Cea mai economica optiune ramane sa aveti grija de masina dumneavoastra, sa luati in considerare o curatare la un interval de un an sau intre 50.000 si 100.000 de kilometri parcursi.